Following Acting for Life’s Annual General Meeting on 14 June 2023, you can now read the 2022 Annual Report, which outlines our work with our partners. A new year punctuated by 17 projects developed in 14 countries in West Africa and Latin America, for local economic and social development in favour of the ecological transition.

“Since its founding fifty years ago, Acting for Life has sought to systematically carry out all its projects by working exclusively with its local partners. That decision, which was uncommon at the time, has allowed us to be able to maintain our presence despite the tensions that have arisen in the countries where we operate.”
Jean-Cyril Spinetta, President of Acting for Life, 2022 annual report.

Tras la Asamblea General Anual de Acting for Life, celebrada el 14 de junio de 2023, ya puede leer el Informe Anual 2022, que resume nuestro trabajo con nuestros socios. Un nuevo año jalonado por 17 proyectos desarrollados en 14 países de África Occidental y América Latina, para el desarrollo económico y social local a favor de la transición ecológica.

« Desde su fundación hace cincuenta años, Acting for Life ha procurado llevar a cabo sistemáticamente todos sus proyectos trabajando exclusivamente con sus socios locales. Esta decisión, poco común en aquella época, nos ha permitido mantener nuestra presencia a pesar de las tensiones que han surgido en los países en los que operamos.«
Jean-Cyril Spinetta, Presidente de Acting for Life, informe anual 2022.